Monday, August 23, 2010

23 August 2010

Aku selalu menantikan tarikh keramat ini sebab tarikh ni merupakan tarikh kelahiran ABUNK yang penah aku sayang dan hormat suatu ketika, tetapi itu semuanya dah tak berlaku untuk sekarang. Detik menanti tepat jam 12 aku menjadi tak tentu hala sebab dalam pemikiran aku asyik bertanya "Patut ke aku ucapkan SELAMAT HARI JADI kat kau". Assignment aku yang tak tentu hala sebab kan pemikiran yang bermain-main dalam pemikiran membuatkan aku hilang mood untuk membuat assignment, aku mengadu dan bertanya kepada rakan-rakan ku adakah aku patut ucapkan perkataan "Hari Jadi kt diek". Ramai kawan-kawan aku yang support untuk mengucapkan perkataan tersebut, tetapi aku masih berdegil. Aku nekad dalam hati aku yang aku tak akan ucapkan perkataan atau pown bertegur dengan diek.

Alhamdullilah aku berjaya menemui seseorang yang aku hargai sangat-sangat, walapun diek tak la apa yang aku harapkan tetapi aku ikhlas untuk berkawan dan mengangap diek sebagai penganti untuk ABUNK aku. Walapun diek masih muda dari aku tetapi aku angap diek sebagai ADEQ aku, perangai diek memang sama dengan ABUNK aku yang dahulu. Aku terpaksa banyak bersabar dengan kerenah degil diek sampai aku kadang-kadang tertekan dengan perangai diek.

Tanggal 23 August 2010 ini dimana sepatutnya aku menyambut Hari kelahiran ABUNK aku tetapi berlaku perkara disebaliknya. Tepat jam 01:39 am MUHAMMAD AZRI AZWAN BIN YUSRY telah menjadi ADEQ aku dan diek menjadi tangungjawab aku untuk mengambil berat pasal diri diek. Walapun aku tak sambut hari kelahiran dan tak ucapkan perkataan Selamat Hari Jadi kepada ABUNK aku tetapi aku masih lagi gembira sebab aku telah menemui peganti untuk ABUNK aku.

Aku berharap dan berdoa keatas-Nya agar aku dipelihara dan sentiasa diberi panduan yang elok amin :) Aku berharap ADEQ aku tak akan menjadi seperti ABUNK aku..HOPEFULLY amin :)