Wednesday, January 20, 2010

KEMBALI

Dah lama aku tak menulis di blog aku sendiri, mungkin tiada masa untuk diluang. Tapi kali ni aku akan sentiasa rajin untuk berkongsi cerita dan juga masa ak di blog aku sendiri. Ini pown atas sebab rakan-rakan aku yang nak tengok blog aku. So ak kene lah rajin menaip, padahal rasa malas berat sangat-sangat. Memang aku ni pemalas, tapi aku akan cuba untuk ubah diri aku.

Hari ini merupakan hari yang sama seperti sebelum-sebelum ini, kehidupan seorang student biasalh. Pagi bangun, siap-siap untuk ke kelas lepas tu balik rumah hadap laptop dan tidur. Tak ada benda laen yang aku nak buat dah. Aku sekarang belajar di KOLEJ PROFESIONAL MARA SER ISKANDAR, PERAK. Aku ambil course Business MArketing, agak susah jugak dan complicated..huhu.. Tapi semua tu akan berubah menjadi senang jika aku tnjuk kesunguhan aku untuk belajar. Mak dan ayah memberi harapan yang tinggi kat aku supaya aku boleh berjaya kelak nanti. Insyallah jika aku berusaha dan sentiasa berdoa kepada Illahi.